50,000 تومان تخفیف مخصوص خرید اول
کد تخفیف: LILIUM1365
قوانین مرجوعی


شرایط بازگشت کالا


مشتری گرامی ؛ 

جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.

تلاش همکاران ما در مجموعه لیلیوم این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید.


  • پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 2 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از ۲ ساعت فروشگاه لیلیوم هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه لیلیوم به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت کالا نمیشوند.

شرایط بازگشت کالا

  • جهت ارتباط با بخش پشتیبانی با شماره ۰۹۲۲۹۷۱۹۲۳۷ پیام ارسال نمایید.
  • در قالب پیام "متنی"، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
  • در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
  • توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه و پلمپ و به همراه جعبه محصول باشد.
  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش پشتیبانی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • کارشناسان خدمات ، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.

 

شرایط انصراف از خرید

  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۱ روز باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.
  • برای کالاهای بهداشتی (ریش تراش،ماساژور...) امکان انصراف از خرید وجود ندارد.

 

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان پشتیبانی باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پشتیبانی ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • شماره پشتیبانی ۰۹۲۲۹۷۱۹۲۳۷
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما